تحلیل ورژن موبایلی دستگاه لیزر و دسکتاپ وب سایت رقبا

دیدن و آنالیز کردن صفحات تارنما دستگاه لیزر رقبا , با هر ساختاری که برای ورژن دسکتاپ یا این که موبایلی خود در نظر گرفته باشند ( در ارتباط با ساختار صفحه ها وبسایت ها , در مقاله ی بعدی به طور کامل توضیح خوا‌هیم بخشید ) , می‌تواند برای شما زیاد با فایده باشد . باز‌بینی این وب سایت ها دستگاه لیزر , قادر است برای تشخیص هرگونه تفاوت در میان ورژن موبایل یا این که دسکتاپ سایت ها در استفاده کلیدواژه ها , به پژوهش ها شما در زمینه‌ی کلیدواژه ها کمک کند . این مبحث را در مطلب ی بعدی ادامه خوا‌هیم داد .
کارایی کلیدواژه ها در تلفن همراه دستگاه لیزر

در هرحال باید همواره در مسیر با صرفه سازی کلیدواژه هایتان در نتایج جستجوهای موبایلی جنبش فرمائید و با آنالیز مداوم از ترقی آنها اطمینان حاصل فرمائید .

نرم افزار AccuRanker یک ابزار کارآمد برای ردگیری رتبه بندی کلیدواژه ها در موبایل است . از روش این ابزار شما میتوانید سعی دستگاه لیزر کلیدواژه هایی که اکنون در ورژن دسکتاپ وبسایت خویش مورد هدف قرار داده اید را با دقت بالا ردگیری کنید و موتور کاوش گر و موقعیت مربوط دستگاه لیزر به آن را معین فرمایید .

دستگاه لیزر گوشی

علاوه بر این , عبارات جستجوشده ی دیگری که ممکن است در ورژن دسکتاپ , موضوع انگیزه قرار نداده باشید , ولی در پژوهش ها اخیر خود آنان را شناسایی نموده اید را هم از این شیوه ردگیری کنید .

پس از وارد کردن کلیدواژه ها و انجام اولی اسکن درین اپلیکیشن , خواهید روءیت کرد که تارنما شما اکنون , در نتایج جستجوی موبایلی برای هر عبارت چه طور فعالیت می نماید .
جستجوی دستی

علاوه بر ردگیری کلیدواژه هایتان , شما می بایست رتبه بندی های مربوط به خودتان را در زمان های متعدد ارزیابی نمایید ; این فعالیت به شما یاری می نماید از وضعیت کنونی جستجوها در ارتباط با تجارتتان مطلع شوید , بعلاوه , به شما نشان می دهد که وبسایت شما در نتایج جستجوهای موبایلی چگونه ظواهر می گردد ( عناوین , توضیحات متا , URL ها و غیره . ) .

شما میتوانید خودتان با استفاده از یک دستگاه گوشی , جستجوی موبایلی را شبیه سازی کنید , البته در این رابطه , یکسری ابزار دستگاه لیزر مانند User – ایران روتک وجود دارا‌هستند که میتوانند به طور آنلاین مثل یوزرها دستگاه لیزر مختلف خلق و خوی نمایند و جستجوهای موبایلی را در دسکتاپ شما مشابه سازی کنند .
Google Search Console

کاربرد دیگر Google Search Console , شناسایی کلیدواژه هایی است که اینک , مرتبه ی بالایی را در جستجوهای موبایلی برای شما به هم پا دارا‌هستند , البته لزوماً در نسخه دسکتاپ یا این که ردگیری ها , آن ها را آیتم انگیزه قرار نداده اید . با به کارگیری از گزارشات بدست آمده از Search Analytics report با کلیک روی قسمت ‘ Queries ’ و بعد انتخاب CTR و Position , می توانید عبارت های کاوش شده ای را که تلاش بالایی دارند و شایسته ترین پاسخ را از یوزرها موبایلی دریافت می نمایند , شناسایی فرمائید .
باز بینی وبسایت کنونی

باز‌نگری و مرور قسمت های گوناگون وبسایت برای فهمیدن اینکه یوزرها موبایلی , فعلا چه طور وبسایت مارا میبینند , دستگاه لیزر اهمیت بسیاری دارد . یک کدام از ابزارهای سودمندی که به شما این امکان را می دهد که مشاهده کنید وب سایت شما در دستگاه های متعدد چه‌طور اکران داده می شود , Screenfly است :

با وجود اینکه شما میتوانید برای باز بینی وبسایت خویش از ابزارهای مختلف استفاده نمایید , البته هیچ یک از این ابزارها به اندازه ی اینکه خودتان این عمل را از طریق دستگاه های مختلف انجام دهید , دقیق و درست نخواهد بود . بدین ترتیب از لا به لا موبایل هایی که فی مابین کاربران بیش تر آیتم منفعت قرار می‌گیرند ( که قبلاً درباره ی آن توضیح دادیم ) ۵ تا از محبوب ترین ها را گزینش کنید و شیوه ی سناریو و بخش های گوناگون وبسایت خویش را در آنان باز نگری نمایید .

ولی در‌حالتی که هنوز نسخه موبایلی تارنما خود را راه‌اندازی نکرده اید , نمی توانید انتظار فیض ی چندان مثبتی از این باز‌بینی داشته باشید , البته با این وجود میتوانید اطلاعات مهمی از قبیل این که بخش های مختلف ( دکمه ی خرید , دکمه های فراخوان , داده ها مربوط به تماس و غیره . ) بهتر است در چه جایی از تارنما شما ظاهر شوند که بر تجربه و تبدیل یوزرها اثرگذار باشند , را به دست آورید .